ПОИСК
Шоу-бізнес

Оксана Марченко розповіла про милосердя, матінку Аліпію і чому люди бояться жебраків

17:33 2 квітня 2021
Оксана Марченко
Аліна Дронова, спеціально для «ФАКТІВ»

У п'ятницю, 2 квітня, вийшла нова серія авторського проекту Оксани Марченко «Паломниця», присвячена темі милосердя, в якій показують Голосіївський монастир — місце, куди з усіх боків їдуть за зціленням від найважчих хвороб.

«Нове місце нашого з вами паломництва — нове слово про нагальну реальність душі, характер людини, його уміння співчувати, виявляти увагу, допомагати, відчувати проблеми інших, як свої. Слово про милостиню, яку ми не вміємо ні давати, ні брати. Але чому так? Чому ми так боїмося жебраків і заразитися „вірусом злиднів“? Чому ми думаємо про те, що нас побачать поруч з ними, і проходимо повз них? А може, питання зовсім не в грошах, а в нашій гордині — ще в одному гріху, який руйнує нас зсередини?! » — написала Оксана Марченко на своїй сторінці в Інстрагамі.

За словами телеведучої, слово про милостиню не просто так розповідається саме в фільмі про Голосіївський монастир. Адже тут знаходяться мощі матінки Аліпії, яка відома на весь православний світ своїм даром зцілення. Монахиня жила дуже скромно і всім, що у неї було, ділилася з іншими. І про кожного молилася. Люди кажуть, що слово матінки могло вилікувати будь-кого навіть від найтяжчої хвороби. У це настільки сильно вірили, що тіло черниці після її смерті навіть намагалися вкрасти. Зараз матінка Аліпія не канонізована, але її прах знаходиться в монастирі, куди люди приїжджають помолитися про зцілення.

Подивитися новий випуск «Паломниці» можна на офіційному ютуб-каналі Оксани Марченко.

Раніше Оксана Марченко розповіла, завдяки кому в київському Свято-Введенському монастирі щодня роздають обіди для безхатьків.

856

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2022 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.