ПОИСК
Шоу-бізнес

«Не ганьби рідну область»: Лесю Никитюк розкритикували за «брудні танці» з красенем-чоловіком

15:01 11 квітня 2021
Леся Никитюк

Після призначення на пост «губернатора Шепетівки» українська телеведуча Леся Никитюк, схоже, продовжує «по інерції» проводити завзяту «виборчу кампанію», намагаючись здивувати і навіть шокувати потенційних виборців. Робить вона це цілком успішно в соціальних мережах, в тому числі і в ТікТок.

Буквально вчора Леся опублікувала відео, на якому вона в дивовижному вбранні, схожому на піжаму, робить дивні жести руками не дуже пристойного змісту.

Їй допомагає гуморист Сергій Утянський: хоч і в костюмі, він так виляє стегнами і махає руками, що стає схожим на жертву нападу африканських термітів.

Цілком можливо, що Леся і її супутник придумали якийсь розіграш своїми незрозумілими рухами, але у деяких читачів їхні «творчі пошуки» викликали деякий острах.

«Леся, не ганьби нашу Хмельницьку область», «Ой не тією гімнастикою ти зайнялася, Леся», — пишуть деякі користувачі.

У той же час більшість шанувальників Лесі, знайомі з її стилем поведінки, впевнені, що їхня улюблениця щось задумала своїми розвагами.

«Леся, найкраща, топчик», «Леся, відповіси», «Леся, обожнюю за цей настрій на весь день», «Нерви ні до біса», «Навіть коли дуже сумно, може підняти настрій», «Леся, ти найкрасивіша», — пишуть вони.

Виходячи з кількості лайків під постом — 4 з половиною тисячі — у другій групі учасників набагато більше.

Як писали «ФАКТИ», раніше Леся Никитюк продовжила розпочату нею кілька місяців тому розмову з уявною (можливо) свекрухою. Проводить вона її в своїх Сторіс в Instagram. Того разу телеведуча вирішила «підлизатися» до свекрухи за допомогою смачних сирнічків.

8318

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.