ПОИСК
Шоу-бізнес

«Гроші — і крапка!»: Федосєєва-Шукшина зажадала від сина Алібасова мільйон

9:06 16 квітня 2021
Лідія Федосєєва-Шукшина

Актриса Лідія Федосєєва-Шукшина, яка відмовилася від розлучення з продюсером групи «На-На» Барі Алібасовим, вирішила стягнути з Алібасова-молодшого мільйон рублів моральної компенсації.

Як повідомляє «КП», актрисі вдалося повернути право володіння на квартиру, яку свого часу її чоловік переписав на свого помічника. Тепер вона нарікає на те, що не має змоги спілкуватися з чоловіком, і що новини про нього «невиразні й тривожні». Зокрема, чутки про те, що, нібито, Барі Алібасов «живе з жінкою-пацієнткою психіатричної лікарні», або що його син нібито обіцяє «пустить тіло батька на органи».

Актриса стверджує, що Барі-молодший ображав і ображає її — «найніжнішим» була «божевільна стара». «На нещодавній своїй прес-конференції Барі Барієвич пішов ще далі, називаючи мене і „овочем“, і „таджичкою“ та іншими образливими словами, які не відповідають дійсності», — цитує видання Федосєєву-Шукшину.

Так що актриса ухвалила «жорстке рішення»: «Його вибачення мені без потреби, вони не варті нічого! Якщо карати, так якомога болючіше, а для нього головне — гроші. І ось — мільйон рублів — сума моїх вимог до Алібасова — молодшого за ті образи, які він завдав мені. Хочу грошей. Гроші — і крапка».

Раніше повідомлялося, що народна артистка вирішила відкликати рішення суду про розлучення, а засновник групи «На-На», у свою чергу, відмовився від претензій на її квартиру. Оскільки розлучення скасували, то Федосєєва-Шукшина наразі може претендувати на спадщину Барі Алібасова, що, природньо, не сподобалося його родичам.

Фото з сайту Кино-театр.ру.

808

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.