ПОИСК
Шоу-бізнес

Батько-мільйонер моделі Джіджі Хадід розлютив користувачів мережі заявою про те, що дочка всього у житті досягла сама

11:10 23 квітня 2021
Джіджі Хадід

Мохамед Хадід, батько-бізнесмен американських моделей Джіджі та Белли Хадід, привітав свою старшу дочку з 26-річчям, яке вона святкує 23 квітня. Власник будівельної компанії розмістив у себе в Instagram пост, повідомивши в ньому «20 речей, яких ви не знали про Джіджі Хадід». У першому пункті списку вказується, що Джіджі всього добилася самостійно. «Ніколи не брала у батьків жодного долара», — написав 72-річний мільйонер Мохамед. Він також згадав, що Джіджі розпочала модельну кар'єру «у віці Хай». Доньці Джіджі та її бойфренда-співака Зейна Маліка зараз сім місяців.

Слова про те, що Хадід сама зробила кар'єру і заробила свої мільйони, викликала обурення у багатьох користувачів мережі.

«Домоглася всього сама? Швидше, просто народилася в привілейованій сім'ї „,“ Її батько — багатий забудовник, мати — колишня модель. Ясно, що успіх дочки забезпечили батьки. Вони буквально купили Джіджі і Беллі модельну кар'єру. Подивіться, які вони були спочатку. Вони б ніколи не отримали цю роботу, якби не батьки. Їх дефіле були жахливими. У інших, бідніших, розпещених моделей, ніколи не було б такої можливості „,“ Вони ніколи не докладали ніяких зусиль. Вся їхня кар'єра куплена», — обурювалися коментатори.

Знайшлися у Джіджі і захисники. «Вона народилася привілейованою, але це не означає, що вона не працювала старанно, щоб досягти того, що має зараз», «Народитися привілейованою — не злочин !!» , — писали вони.

Белла і Джіджі Хадід зараз входять в десятку найбільш високооплачуваних супермоделей світу. За даними видання The Richest, дохід Белли за рік склав за рік 19 мільйонів доларів, а Джіджі — 20 мільйонів.

562

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.