ПОИСК
Шоу-бізнес

«Мементо морі»: Оксана Марченко випустила нову серію «Прочанки»

17:34 23 квітня 2021
Оксана Марченко
Аліна Дронова, спеціально для «ФАКТІВ»

У п'ятницю, 23 квітня, вийшла чергова серія авторського проєкту «Прочанка» Оксани Марченко, в якій телеведуча розповідає про смерть і про те, що буде з душею після розставання з тілом.

«Древні казали: „Мементо морві“ (лат. мemento mori. — Авт.) — „Пам'ятай про смерть“. Чому вони думали, що це так корисно людині, якщо навіть у кінці життя не всі вірять, що помруть, і навіть не здогадуються, що з ними буде потім?» — написала Оксана Марченко на своїй сторінці в Instagram.

У цій серії телеведуча повертається у Святогірську лавру, оскільки напередодні знайшла в аеропорту кимось забутий старовинний молитвослов. Коли автор проєкту взяла його в руки, зрозуміла, що він дуже важливий для господаря. У ньому був запис про те, що людина збирається в паломництво до Святогір'я, і Оксана Марченко вирішила спробувати його знайти.

Епізод поетапно розкриває, що відбувається з душею людини після розставання з тілом і які митарства вона проходить. А також про головне — про Страшний суд, на якому вирішується, куди потрапить душа — до Раю чи до пекла.

Нова серія «Прочанки» вже доступна для перегляду на офіційному YouTube-каналі Оксани Марченко. А якщо ви хочете розповісти свою історію про те, як віра в Бога допомогла вам пережити труднощі, переходьте за посиланням на сайт проекту.

Раніше «ФАКТИ» розповіли, чому Оксана Марченко стала хрещеною відомого боксера, одного з тренерів у проєкті «Зважені та Щасливі 8» В'ячеслава Узелкова.

196

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.