ПОИСК
Шоу-бізнес

«А у Бога є дружина?»: Еллерта, котрий сумує за Мішиною, звинуватили у богохульстві

9:59 24 квітня 2021
Олександр Еллерт

Відомий комік і сценарист Олександр Еллерт опублікував в Instagram пост, який викликав неоднозначну реакцію у його шанувальників. Деякі з них звинуватили шоумена в богохульстві.

«А у Бога є дружина? Хм … Припустимо є. І звуть її Богиня) Тоді у нього мають бути і захоплення якісь, трохи повинен же він від неї відволікатися… Але ж він: в лазні помічений не був… на вейкбазі теж… доміно у дворі, ні з ким йому… футбол думаю він не дивиться, інакше його б улюблена команда завжди вигравала… Мисливство та рибалка? Навряд чи він будить губити тих, кого створив… І ніби як ні в одному гаражному кооперативі не зареєстрований гараж на Бога… виходить, що і дружини немає! Раз немає, чому тоді його не помічали з друзями в пабі? Може роботи багато, але тоді напевно ж заради когось… 2021 рік без вихідних… Що ж вона замовила йому на ДР? А може його не видно, тому що її мамі завжди треба щось допомогти?» — написав він.

Шанувальники почали активно коментувати цей пост.

«Нерозумно. Не можна так про Бога. Не можна, Саша. Була про тебе кращої думки», — написала одна з прихильниць.

«У Бога є Всесвіт, навіщо йому дружина», — додала друга.

Як писали «ФАКТИ», днями шанувальники «Холостячки» Ксенії Мішиної і її обранця Еллерта, які після шоу стали жити однією сім'єю, не на жарт перехвилювалися. У мережі навіть виникли чутки про можливий розрив пари, коли Мішина поїхала одна на зйомки до Хорватії, залишивши Еллерта в Києві.

Фото: Clutch

399

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.