ПОИСК
Шоу-бізнес

Круті садівники-городники: Ліза і Гаррі Галкіни допомогли татові заробити на рекламі в саду замку

4:05 1 травня 2021
Гаррі і Ліза в саду

Оскільки Максим Галкін і Алла Пугачова більшу частину часу проводять в своєму замку в селі Грязь, в 60 кілометрах від Москви, то іноді їм доводиться займатися не тільки малюванням або ліпленням, але й тривіальною роботою в саду-городі. Про один з таких випадків гуморист розповів в своєму Instagram.

Як можна зрозуміти з ролика, Максим вирішив підзаробити на рекламі, тому залучив Лізу і Гаррі для роботи на ділянці біля замку. З цієї нагоди діти взули гумові чобітки і наділи на руки рукавички, і успішно посадили рослини і квіти.

«Загін юних садівників до сезону готовий?» — питає артист у дітей.

«Так. Є, командир Пупкін «, — зробивши серйозні вирази, відповіли вони.

«Гаррі і Ліза обожнюють копатися в нашому саду. Багатьом сподобалося минулорічне відео, як вони садили лаванду», — підписав пост артист.

Шанувальники прийшли в захват від ролика. Багато відзначили, що відео — явна «заказуха», але дивитися його цікаво — тато і діти поводяться в ньому природно і весело — на цьому тлі навіть «рекламні трюки» виглядають як пізнавальне відео. Крім того, вигляд працюючих дітей зірок ще й як стимулює нащадків менш іменитих батьків.

«Не перестаю захоплюватися цією людиною! Його відношенню до виховання дітей, та й взагалі в цілому «; «Такі вони класні»; «Повага татові! Все встигає «; «Молодець, Максим. Привчає дітей до праці «; «Які дітки потішні! Справжні помічники ростуть «, — висловилися вони.

Нагадаємо, раніше Гаррі і Ліза знімалися в передноворічній рекламі виробів м'ясокомбінату .

Фото Instagram Максима Галкіна

389

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.