ПОИСК
Шоу-бізнес

«Висловив особисту думку»: продюсер «плюсів» виправдовується щодо «історії кохання» Тіни й Дана

22:20 11 травня 2021
Тіна Кароль дан балан

Креативний продюсер «1 + 1» Володимир Завадюк намагається виправдатися за свої слова про синтетично створену історію кохання Дана Балана і Тіни Кароль. У новому пості в Instagram ТВ-менеджер посилається, що його не так зрозуміли, і лавсторі в проекті «Голос країни», звичайно ж, була реальною. Але тепер шанувальники не поспішають вірити Завадюку на слово і загрожують проекту падінням рейтингів за зруйновану казку.

«Судячи з усього, слова для мого виступу було вибрано не дуже вдало, що спричинило неабияку кількість помилкових інтерпретацій. Перш за все, я висловив свою особисту думку і бачення як продюсера», — підкреслює Завадюк.

Телеменеджер намагається переконати, що між Даном і Тіною дійсно була «хімія почуттів» і щира симпатія. «Я став свідком романтичної історії, яка розгорталася на моїх очах під час зйомок шоу «Голос країни», — каже Завадюк і вибачається перед артистами за, можливо, некоректні формулювання.

«Хочу вибачитися перед Тіною і Даном, і їх прихильниками, яких могла образити хибна інтерпретація мого висловлювання», — додав він.

У той же час фанати справедливо вказують, що якщо вже довіра підірвана, то самими вибаченнями її не відновити.

Деякі взагалі називають Завадюка «геніальним перевзувальником».

Особливо дісталося продюсеру від фанатських сторінок ДанТіни: там визнають, що дивилися «Голос країни» як казку про любов, і крах ілюзій пережити буде складно.

Фото danbalan / Instagram

791

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.