ПОИСК
Шоу-бізнес

Оксана Марченко в новій серії «Паломниці» розповіла про «біснуватих» людей і про те, як їм допомогти

13:35 14 травня 2021
Оксана Марченко
Аліна ДРОНОВА, спеціально для «ФАКТІВ»

У п'ятницю, 14 травня, вийшла нова серія авторського проєкту Оксани Марченко «Паломниця», що показала долі людей, яким медицина не в змозі поставити діагноз і, відповідно, допомогти, а у святих місцях їх немов вивертає навиворіт. Таких людей називають «біснуватими» або одержимими.

«Ці люди віддають свої життя служінню злу. Швидше за все, вони не беруть участі в церковних Таїнствах і не збираються позбавлятися злих духів, а при згадці Бога, молитви або чогось святого можуть лихословити, ставати агресивними й навіть небезпечними… Це означає, що людині потрібна духовна допомога… Якщо все залишити як є, підсумок доль цих людей — туга, депресія та вічні муки, уготовані їм ще в цьому житті. Чи є варіанти? Є. Покаяння… Але тут, як кажуть, господар — пан…» — написала Оксана Марченко на своїй сторінці в Instagram.

У цій серії телеведуча відправилася в паломництво до Свято-Успенської Почаївської лаври. Саме тут «одержимі» знаходять заспокоєння. Для них навіть відбувається спеціальна служба, яка прихована від сторонніх очей, однак у фільмі Оксани Марченко її можна побачити.

Також про одержимість можна дізнатися з перших вуст. В інтерв'ю телеведучій дві дівчини, які вже кілька років живуть у постійній боротьбі зі злими силами, розкажуть, чого їм це вартує і як вони справляються.

«Хоча тут і слів не треба, є можливість все самим побачити, адже потойбічні сутності не дрімають і мучать своїх жертв практично безперервно», — зазначила Марченко.

Нагадаємо, один з учасників «Дизель шоу» розповів Оксані Марченко, як правильно підготуватися до причастя.

368

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.