ПОИСК
Шоу-бізнес

«Пройшла через пекло»: Наташа Корольова відверто розповіла про безуспішні спроби народити дитину

10:40 12 вересня 2021
Наташа Корольова

Відома російська співачка Наташа Корольова заявила, що після народження сина Архипа вони з чоловіком хотіли завести ще дитину, але всі спроби зазнали краху. Про це вона розповіла на шоу «Секрет на мільйон» на НТВ.

За її словами, кожен раз викидень був страшною трагедією. Подружжя всіляко підтримували один одного і не втрачали надію.

Королева зізналася, що вперше стала подумувати про те, що Архипові потрібен брат або сестра ще в 34 роки. Коли природним шляхом завагітніти не вийшло, вона вдалася до процедури ЕКЗ. Однак довго проходити з ембріоном не вдалося: пересадка не увінчалася успіхом.

Найважчим для артистки був третій викидень, після якого її відвідували думки про суїцид.

«Нікому не хочу побажати пройти через те пекло, через який я пройшла в той період. Після цієї історії мені взагалі нічого не страшно, якщо це не втрата близьких. В той момент в моєму позитивному, дуже люблячому людей мозку, навіть промайнула суїцидальна думка. Я вважала, що дуже сильна і стійка людина, але ось тут мене зламало. Після цього я пішла в професію, щоб не звихнутися і щоб не озлобитися», — відверто розповіла співачка.

Як писали «ФАКТИ», нещодавно Наташа Корольова та її чоловік Сергій Глушко (Тарзан) відзначили «порцелянове» весілля — двадцятиріччя спільного життя. Королева згадала, що день їхньої зустрічі — 4 травня — це день абрикосового варення, саме таке варення вони їли на першому побаченні, а тому і любов вийшла абрикосова: «Незвично-звичайна, іноді шалено смачна, часом з червоточиною».

Фото Наташі Корольової із соціальних мереж

5126

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.