ПОИСК
Шоу-бізнес

Лариса Долина зізналася, що витратила на свою зовнішність мільйон доларів

10:07 21 квітня 2021
Лариса Доліна

Російська співачка Лариса Доліна, яка нещодавно почала грати у театрі, витратила на поліпшення своєї зовнішності мільйон доларів.

Як передає «СтарХит», співачка схудла до 44 розміру одягу. При цьому вона стверджує, що не робила пластичні операції і не давала собі великих спортивних навантажень.

«Гарний зовнішній вигляд впливає на самооцінку. Ну, і набридло на собі носити тяжкість зайвих кілограмів. Я здала кров, аналізи показали, що я можу їсти, а що мені категорично не можна вживати. У мене було проміжне голодування. Досить тривале — 19 годин. Тільки п'ю воду», — поділилася своїм секретом стрункості Доліна.

Правда, на що саме було витрачено мільйон доларів, видання не уточнює.

Нещодавно 65-річна співачка виклала в Instagram своє свіже фото, на якому вона шикарно виглядає. «Жодного граму фотошопа, просто гарне світло і скинуті 21 кг. Викладаю це фото тільки для того, щоб дати надію вам, милі жінки, що будь-яка з вас може добре виглядати, тільки потрібно докласти трохи зусиль!» — пише Доліна.

Нещодавно Доліна влаштувала скандал на шоу Максима Галкіна — від співачки дісталося блогерці, яка не потрапила у жодну ноту під час розспівування.

Нагадаємо, що дані співачки внесені до баз «Миротворця» за свідоме багаторазове порушення Державного кордону України з метою проникнення у захоплений російськими окупантами Крим, участь у пропагандистських заходах Росії (країна-агресор) проти України, а також за участь у спробах легалізації окупації АР Крим російськими загарбниками.

Фото Лариси Доліної із соціальних мереж.

2359

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.