ПОИСК
Шоу-бізнес

«Доводить до люті»: Регіна Тодоренко осудила учасниць «Холостяка»

11:31 18 березня 2021
Регіна Тодоренко

Популярне шоу «Холостяк», нові сезони якого стартували в Україні і в Росії, викликають суперечливі, більше негативні відгуки, в тому числі від публічних людей. Регіна Тодоренко висловила свою думку в Instagram. Вона опублікувала фото без зачіски і макіяжу, а в пості зізналася, що сама ідея шоу, коли дівчата змушені «продавати» себе, доводить її до люті. Також вона не розуміє, навіщо дівчата добровільно готові принижуватися.

«З одного боку доводить до люті ідея, яка змушує дівчат приносити дари, щоб сподобатися чоловікові трохи більше, ніж суперниця; дівчат оглядають як коней, перевіряють „копита“, „зуби“, „хвіст“ і „гриву“. Хіба це не знецінює дівчину як особистість? З іншого боку — красиві самодостатні незалежні дівчата самі туди йдуть з власної волі, а мільйони людей дивляться на ці скачки довгоногих і білозубих, створюючи рейтинг і формуючи нові соціальні принципи, а з третього боку — як же хочеться щастя для кожної з учасниць проекту, щоб не потрібно було проходити кілька етапів „оглядин“, кастингів, ще й публічних, щоб знайти кохання. Що ж це насправді — пошук любові або спрага піару?», — розмірковує Регіна.

Підписники в коментарях підтримують її і ще різкіше висловлюються про шоу і його російського героя. Тіматі вони називають клоуном і не вірять в його щирі наміри знайти справжню кохання.

Нагадаємо, ведучим російського «Холостяка» з Тіматі став український герой шоу Микита Добринін. За цю роботу його розкритикували на батьківщині. Добринін спробував виправдатися в мережі.

Раніше «Холостячка» Ксенія Мішина різко висловилася про учасниць шоу з Михайлом Заливако.

662

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.